joi, 31 iulie 2008

- Vicii

Eram abăutor şi nu beam decât cidru.
Fumam şi pentru toţi eram afumător.

Când m-am născut la sex mi-au scris bărbat
şi pentru că bărbaţii chiar nu-mi plac -
cu toate dragostele ce-au urmat -
m-aţi fi putut numi afemeiat.

Am început fumatul fără filtru
apoi v-am afumat cu “micronit”
şi m-am acrit cu merişor din cidru
şi-uşor, trecând prin vin şi bere, m-am gândit
să mă îmbăt şi să m-afum cu spirt.

Dar spirtul mă ierta de-orice durere
doar de era făcut din grâu şi pere.

Din tot ce-a fost azi e doar dor de fum
şi umblu beat şi mă îmbăt cu apa rece
şi ştii şi nu-i nevoie să-ţi mai spun
că, dacă nu sunt mort de beat, căzut în drum,
sunt groaznic de-nsetat şi nu-mi mai trece.

Nu m-oi mai încălzi decât cu mine scrum
şi nu m-oi răcori decât cu mine rece.

...şi de-oi avea noroc şi-o fi să fie,
mi-aş vrea odihna-n câmp de păpădie
şi findcă-mi place şi m-am învăţat -
când sunt mai treaz să fiu puţin şi beat -
beţia mea aş vrea - de n-o fi vreo problemă -
să fie cu parfum de crizantemă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu