miercuri, 29 octombrie 2008

- Azi, 27

Pour l’anniversaire d-Ela

Aud că pe Sena
până şi gunoierii
vorbesc franţuzeşte.
La noi azi şi mâine,
până poimâine,
francofonia
se bucureşte.
Din păcate,
în bătrâna cetate
a lui Bucur,
tot şai’j’de secunde
au minutele toate
şi nu-mi mai ajung
să trec Dâmboviţa
pe cealaltă parte.
Pierdut sunt pe hartă...
S-a prostit g.p.s.-ul
şi ceas am degeaba...
I-o iluzie graba
în spaţiu şi timp...
De partea asta
în nemişcare mă prind,
de partea cealaltă
rătăcirea e-n gând.
Mă-mprăştii afară
şi mă-mprăştii în mine
şi totuşi...
...şi totuşi,
că vreau sau nevrând,
tre’ să m-adun.
Aici e momentul
şi locu-i acum.

Azi - douaze’şapte -
sunt aici, nu-s aici,
sunt cu gândul departe.
Cer gândului meu -
francofon bienssure -
de-o ajunge pe Sena
să facă un toure
să te găsească,
să-ţi ureze mulţi ani
şi-n anii aceştia
noroc de detoate -
bucurii, sănătate, iubire
şi suflet înalt,
plin până sus
cu fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu