duminică, 9 noiembrie 2008

- Iglu

mai am timp mai am loc?
am fost pân-n vară
trecând prin soroace s-ajung en fine
salvat cryogenic unde mi-e locul
acum mă întorc la pe locuri fiţi gata
foetus ghemuit în blockstart
drumul la ducere prin primăvară
un jour bleu un jour gris
se-ntoarce prin toamnă
deja – parcă - vu
la iglu
unde urmează darea de seamă

urcat-am golgota prin pubertate
cu soarele-n stânga şi miază-noaptea în spate
printre muguri de iarbă şi flori ionatane
sus n-am putut să fiu decât oaspe’
ce-i mult nu e bun ce-i bun pentru zei
la semizei jumătate

prin andropauză reiau drumul la vale
cu soarele-n stînga şi viaţa în spate
da-n sensul opus
drumu-i mai scurt sunt cârcotaş
nu mă dau dus fac popasuri mai dese
boufet chaud boufet froid
mă uit gură-cască printre forme rotunde
de pere zemoase atinse de brumă
pâine-aburind-în albe pulberi de grîu
şi crizanteme

finish
aproape-am ajuns
dare de seamă
iglu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu