sâmbătă, 3 mai 2008

- Mohair din Fir de Aur

Promisiune cauţi în orice cap de fir...
E fir un cap de aţă, să ştii – necum o scamă.
Sucită te-am găsit, în ghem de Mohair,
Din pulbere de aur, mult prea stimată doamnă.

Pierdută... Părăsită păreai când te-am zărit...
Stăpân, pe zece poşte, nu se vedea-mprejur.
Ca mulţi, Lână de Aur, şi eu mi te-am dorit
Dar, luându-te în braţe, jur!, n-am ştiut că fur.

Ei, bine,-atât, puţinul din firu-ţi deşirat -
Cât s-a lăsat pe braţe-mi să fie dezmierdat -
Văzutu-l-am, iubire, fir de-aur răs sucit,
Cum scânteia-n 'năuntru-ţi, la capul celălalt.

Acuma aparţii, din nou, celui în drept...
Păcat: era din aur ghemul de Mohair...
Ştim amândoi: nu-i rost... Degeab-aş sta s-astept
Acelaş cap de fir, vreodat', să mai deşiri.

Gingasă Ghemotoc De Aur-Mohair,
N-oi întâlni de-acuma, în viaţă, alt moment.
Pierdut-am switch-ul care, în aurul din fir,
Să poat' a mai aprinde în tine filament.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu