vineri, 21 august 2009

- De ce?

De ce nu te-am găsit femeie-din-visul-meu
La fel de simplu cum l-am găsit pe Dumnezeu?
Findcă te-am căutat?

Căutarea era mijlocul, găsirea ţelul
Şi pot să spun că mijlocul nu l-am ratat.
De-acuma nu mai caut. Cum sunt ghinionist,
Te voi găsi-ntr-o zi...

...N-am să mă bucur, voi rămâne trist...
...Fericirea – prea multă pentru cât a mai rămas –
Va fi otravă picurată din limbile de ceas
În drumul spre soroc: deşteptă...

...‘Ncetinitor de clincănit deşteptător
În dangăt de dureri adormitor –
Clopot în dungă tras...

2 comentarii:

  1. "Fericirea ... Va fi otravă picurată din limbile de ceas" - reusita metafora.
    Am citit cateva din poeziile tale. Imi place mult stilul. N-ai publicat niciodata?

    P.S: Scriam si eu des versuri. De vreun an am aprofundat proza (daca pot spune asa). Am niste versuri aici:
    http://teatrulviselor.blogspot.com/2009/06/alternative.html
    dar am foarte multe nepublicate. V-as putea trimite o mica poezie pentru sincere pareri?

    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ioan
    In primul rand sa-ti spun "Bine-ai venit" in pagina cu poezie (dac-ai vazut, e-o pagina, cu contrapagina, intre mai multe si-ntre coperti).
    N-am publicat in format "clasic" (pe hartie) dar am publicat o vreme pe "agonia.net" si-n urma (din ce in ce mai rar) pe "poezii.biz".

    Acum, ca ti-am urat binete, ti-urez noapte placuta si ma retrag intr-o lectura la teatrul viselor.

    Cu bine.
    Relu.

    RăspundețiȘtergere